Vyrazme si do kina 2019/2

by - 6/29/2019


Ahoj, 
první díl plný filmových tipů tohoto roku vyšel před více než 4 měsíci. Za tu dobu se do kin dostalo mnoho skvělých novinek, které si zaslouží naši pozornost. Od května do srpna - zde je seznam filmů, na něž se chci opravdu podívat. Třeba získáte zajímavé typy na dlouhé letní večery. 

Poslední dobou jsem měla jenom málo možností sednout si na pár hodin před obrazovku bez pocitu provinilosti, že mi utíká něco důležitějšího. Předtím to byla maturita a veškeré zkouškové a studijní záležitosti. Teď je to zase Londýn, kde pokud nepracuji, tak mám stejně pořád co dělat. Vždycky je tu člověk, kterého chci potkat, nebo akce, které se chci zúčastnit. A když na to dojde a já zasednu k počítači, sáhnu z důvody úspory času spíš po dílu seriálu - momentálně ujíždím jako drtivá většina lidí na Černobylu.

Přesto je tu pár filmů, u nichž jsem si naprosto jistá, že si je dřív nebo později pustím.

ZLO S LIDSKOU TVÁŘÍ
Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile



Byla jsem natolik aktivní a dychtivá dobrého filmu, že jsem Zlo s lidskou tváří viděla ještě před vydáním tohoto článku. A jsem opravdu ráda, že jsem film do seznamu zařadila. O sériovém vrahovi Tedu Bundymu jsme pravděpodobně slyšeli. Filmoví tvůrci si vzali fakta a rozhodli se vyprávět příběh o jednom z největších amerických sériových vrahů z pohledu jeho přítelkyně Liz. 
Zlo s lidskou tváří tedy získává úplně jiný ráz. Pokud očekáváte plno krvavých a násilnických scén, přijdete zkrátka. Jste v roli nezasvěceného posluchače, který se zmítá mezi holými fakty a důkazy a Tedyho okouzlující povahou a jasným sdělením: Já jsem nevinný. Zac Efron v hlavní roli je naprostá bomba! Možná dojde i na celou recenzi...

Režie: Joe Berlinger, v kinech od 23.5., přístupno od 15 let

Rocketman


Není tak těžké uhodnout, proč bych ráda viděla Rocketmana. Kvůli Johnu Eltonovi to překvapivě úplně není. Sice nezpochybňuji jeho umělecké kvality, k jeho tvorbě a hudbě jsem si ale nikdy nenašla cestu. Na druhou stranu jeho bouřlivý život je geniální předlohou pro celovečerní snímek. Bylo jen otázkou času, než se této skutečnosti ujmou filmaři.
Já jsem zejména nadšená z obsazení hlavní role Taronem Egertonem, který podle traileru prošel obrovskou změnou. Samozřejmě se zde nabízí srovnání s Bohemian Rhapsody, oba snímky vypráví o životě kontroverzní hudební megastar a já bych si moc ráda udělala vlastní názor o tom, který film je povedenější.

Režie: Dexter Fletcher, v kinech od 30.5.

X - men: Dark Phoenix


Upřímně, film sám o sobě mě až tolik neláká. Nemyslím si, že mi má co předat. Ačkoliv trailer vypadá nabušeně a je tu vidět náznak zajímavého příběhu a posunu v celém X-men universu, v mnoha směrem je to jen další nepříliš originální filmový počin. Zkrátka chci říct, že kostra příběhu není zrovna nápaditá, chodíme pořád okolo toho samého.
Přesto se na Dark Phoenix chci podívat. Mám ráda postavy a herce, které ztvárňují. Navíc se jedná o zakončení jedné série. A hudbu složil Hans Zimmer, takže minimálně poslechově to může být naprosto úžasné!

Režie: Simon Kinberg, v kinech od 6.6., přístupno od 12 let

Muži v černém: Globální hrozba
Men in Black International



Ale no tak, nemohu vynechat film s Chrisem Hemsworthem! (Ačkoliv v případě Thora a Lokiho jsem vždy preferovala Toma Hiddlestona). I do Mužů v černém se nám propašovali feministické tendence a jednou z hlavních postav je žena. Proč ne, je to fér? Pro mě je to zajímavá změna, myslím, že to může fungovat velice dobře. Příběh sám o sobě je těžce neoriginální, ale chápu, že tady o silnou dějovou linii nejde, tvůrci se spíše soustředili na pořádnou porci akce. Budu film brát přesně tak, jak je mi servírován. Určitě se u něj alespoň pobavím a odpočinu si. Podle traileru zde padá jeden vtípek za druhým.

Režie: F. Gary Gray, v kinech od 13.6., přístupno od 12 let

Yesterday


Miluji ten příběh, miluji celý námět, který je sice absolutně bláznivý, ale zároveň nesmírně podmanivý.  Nejsem sice velký fanoušek The Beatles, ale jejich skladby jsou nesmrtelné a prostě geniální. Takže kombinace zajímavého příběhu, velmi zajímavého hereckého obsazení (do filmu se propašoval například Ed Sheeran) a geniálního hudebního podkreslení je zárukou na milou letní komedii se dávkou romantiky navrch.
Jsem opravdu zvědavá, jak si Yesterday povede ve srovnání s další romantickou muzikální komedií La La Landem.

Režie: Danny Boyle, v kinech od 27.6.

Noví mutanti
The New Mutants



Přichází nová generace mutantů, noví hrdinové, nové příběhy. První, co mne napadlo: Tohle je úplně jiná liga. Po celkové odlehčenosti ve většině předchozích X-Menů se nový snímek jeví téměř jako čistokrevný horor. Po shlédnutí traileru zaznamenáte hlavně pocity jako beznaděj, stísněnost, zmatek a strach. Je to každopádně něco úplně jiného a nového. Jsem opravdu zvědavá, kam nás Noví mutanti zavedou. Herecké obsazení vypadá dost slibně. X - meni potřebovali svěží start.

Režie: Josh Boone, v kinech od 1.8.


Tenkrát v hollywoodu
Once Upon a Time in Hollywood


A perlička na závěr. Jen si představte tu vražednou kombinaci" "Quentin Tarantino", " 60. léta", "Holywood", "podle skutečných událostí", "Leonardo DiCaprio", "Brad Pitt", "Margot Robbie" a mohla bych pokračovat dál. Já myslím, že tady není třeba nic dodávat. Tentokrát v Hollywoodu je pro mě jeden z nejočekávanějších filmů roku 2019. Jsem si dost jistá, že se nemusí bát zklamání.

Režie: Quentin Tarantino, v kinech od 15.8., přístupno od 12 let




A to je ode mne vše. Seznam není příliš dlouhý, ale vybrala jsem pouze filmy, které podle mne opravdu stojí za to a odpovídají mému stylu a chutím. Ale jsem otevřena vašim tipům a návrhům, napište mi je do komentáře :)

Maddie
Prosím, podpořte mě na sociálních sítích. :)


You May Also Like

30 komentářů

  1. Skvělé tipy :) Mě zaujalo Yesterday a pak mě ještě láká Slunce je taky hvězda, co snad bude v kinech :) Dark Phoenix asi vynechám a pustím si později. Sophie Turner - Sansa mi začala být po poslední sérii GoT nesympatická, takže si od ní potřebuju chvilku odpočinout :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na film Slunce je taky hvězda je teda musím mrknout, to jsem nezaregistrovala.

      Haha, já GoT pořád neviděla :p

      Vymazat
  2. Tyjo, o Zlu s lidskou tváří jsem popravdě neslyšela, ale určitě bych se na to chtěla podívat. :) X-meny jsem dřív měla ráda, ale přijde mi, že čím víc filmů, tím horší to je. Vždyť řekli, jak to dopadne, už v traileru. :D

    OdpovědětVymazat
  3. MIB a Rocketmana si určite pozriem - z rovnakých sexy dôvodov ako píšeš. :D Zaujíma ma aj Dark Phoenix a New Mutants, pretože proste marvel.:D (Ale u NM sa bojím, že to bude na mňa príliš hororové. :D) O tých ostatných som doteraz nepočula, tak som asi aspoň rozšírila obzory. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi můj člověk :D Tvůj komentář úplně vystihuje i mne :D

      Vymazat
  4. Žádný z těchto filmů jsem neviděl.
    Obvykle jdu po komediích, zločincích, takže z vašich návrhů mě nejvíce zajímaly "kluci v černém, globální hrozba" a "zlo s lidskou tváří".
    pozdravy
    lili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlo s lidskou tváří má hodně velkého zločince, ale je natočen z opravdu netradičního úhlu :)

      Vymazat
  5. Skvělý článek, moc děkuji za tipy! :)
    Mně osobně nejvíce zaujal film Yesterday. <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  6. Mnoho z filmů mám na svém seznamu. Hlavně X-Meny, to je pro mě naprostá tutovka, kterou si nikdy nemůžu nechat ujít. :D Jinak mě hodně zaujalo Zlo s lidskou tváří.

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc mě asi láka Yesterday a Zlo s lidskou tváří. :) Jinak děkuji za tipy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlo s lidskou tváří je velmi zajímavé a Yesterday taktéž vypadá slibně :)

      Vymazat
  8. ja som v kine veľmi dlho nebola, takže ďakujem za aktuálne info :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já se neskutečně moc těším na Yesterday, vím, že si tenhle film zamiluju ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Tak za mě rozhodně Dark Phoenix - těším se na ten film už od chvíle, kdy oznámili, že se vůbec bude natáčet. I když máš pravdu, že chodíme pořád kolem toho samého, mně to v tomhle případě tak nějak vůbec nevadí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky vlastně nestěžuju :D Na film se ráda podívám :)

      Vymazat
  11. Já chci taky vidět oboje, ačkoliv se víc těším na Novém mutanty :)

    Ale to až potom :D

    OdpovědětVymazat
  12. Na tenkrát v Hollywoodě se těším teda neskutečně, ať už kvůli obsazení nebo příběhu, i když u Tarantina nikdy nevím, jestli se mi to bude líbit nebo ne, ale tohle zatím vypadá hodně slibně. Na film o Tedu Bundymu se chci určitě podívat, tento případ je strašně zajímavým, a Zac Efron mi do té role opravdu sedí, jsem ráda, že ho jde vidět i ve vážných a jiných rolích. A ještě chci určitě zhlédnout Dark Phoenix, i přes ty negativní ohlasy. Dark Phoenix je tím nejlepším komiksovým příběhem a postavou a opravdu jsem čekala, že tento snímek pojmou tak, že se zapíše do historie, ale asi bohužel šlápli trochu vedle, uvidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mne je to minimálně Top film léta, ne - li celého roku :)

      Zac Efron v této roli úplně exceloval. Udělal hrozně veliký pokrok :)

      Já komiks nečetla, takže nemám co srovnávat, ale určitě to může být zajímavé.

      Vymazat
  13. Zlo s lidskou tváří mě také zaujalo 😊

    OdpovědětVymazat