Pracovně v Dubaji

by - 10/12/2019

Ahoj,
Poštěstilo se mi zavítat do Dubaje - města luxusu, až se člověk cítí provinile, a ultramoderní architektury, že si připadáte jako v budoucnosti. Strávila jsem na tomto rozpáleném místě pár dní, ale samotného města jsem si moc neužila. Účastnila jsem se Mezinárodního kongresu Framesi jako jedna z modelek, takže se jednalo spíš o pracovní událost.

Poté, co jsme nafotili podzimní / zimní kolekci v Miláně, která vyšla na začátku září, byla jsem znovu oslovena Framesi s nabídkou účinkovat v říjnové show v slunném Dubaji. Takovým příležitostem se těžko říká ne. Je to více než týden, co jsem se vrátila zpět. A jsem stále plná dojmů.

Cestovní horečka
Cestovní část výletu patřila mezi slabší stránky. Pro mne to znamenalo přiletět z Londýna, kde studuji, do Prahy, odkud už jsme pokračovaly jako skupina dvanácti děvčat dál. S přestupem v Kyjevě. Do Dubaje jsme dorazily ve dvě ráno s vědomím, že další den musíme normálně fungovat. Zpáteční cesta o tři dny později též obnášela noční lety a byla vlastně
totožná (do skupiny přibyl i koordinátor z agentury), akorát jsme v Kyjevě čekali o poznání déle. A pak rychlý přestup v Praze a do večera jsem byla opět v Londýně - 16,5 hodin cestování v ten den. Nedá se říct, že bych si tolik letištních kontrol, vzletů a přistání během pár dní užila, ale to se prostě nedá obejít. A v letadle servírovali docela fajn jídlo.

Dubaj jako místo
Jak název napovídá, hlavní náplní nebylo válení se na pláži, nákupy či prozkoumávání města (což se upřímně v takových teplotách moc nedá). I přestože jsme většinu času strávili v hotelu, kde probíhala přehlídka, Dubaj ve mě zanechal mnoho rozporuplných pocitů. Sice vám sebere dech, rozhodně stojí za to navštívit, ale nemohla bych tam žít. Je rozpálený a dusný, před horkem vás nezachrání ani nejhlubší noc. Je prázdný a příliš rozlehlý. Na ulicích chybí lidí, jako po vymření, a všechno je neuvěřitelně daleko, chybí stavební struktura pro chodce, bez auta nemáte šanci. Tolik luxusu a megalomanství ve mne vyvolalo dokonce až pocity provinilosti. A moje oči toužily po zelené barvě - svěží trávě, košatých stromech, souvislém porostu. Pro někoho perfektní místo, pro mě ne.

Jiné světlé body
Nemohu nezmínit jídlo. Vážně! Kdybyste tam se mnou byli, pochopili byste. Pět kuchyní - od italské po japonskou, nekonečný výběr možností, teplé i studené chody, dva obrovské stoly nejrozmanitější dezertů... A všechno neuvěřitelně lahodné. Vyzkoušet úplně vše by vám zabralo aspoň týden. Sice jsem se cítila provinile při takovém neskutečném plýtvání, ale ono to bylo fakt dobré.

Mám - li být upřímná, nemůžu si stěžovat. Možná to byla hektická záležitost a moc jsem se kvůli nočnímu cestování nevyspala, ale zajet si zadarmo do Dubaje, dostat prvotřídního zacházení, dělat činnost, která mě baví a dostat za to zaplaceno a nasbírat cenné zkušenosti... Stěžovat si by byl hřích.

Maddie
Prosím, podpořte mě na sociálních sítích. :)

Fotky jsou v mém osobním vlastnictví, kopírovat se zdrojem.

You May Also Like

14 komentářů

1. Tak to gratuluju, taková příležitost... :) Dubaj musí být krásné město. Taky bych se tam jednou ráda podívala. :)

1. Je krásný svým způsobem :) Za návštěvu určitě stojí :))

2. pokud je příliš horko, nemohl bych tam ani žít.
    Ale myslím, že tam můžete jít za památkami a jídlem ☺
    pozdravy
    Lili

3. Moc hezký a zajímavý článek :) To byl vážně skvělá příležitost, kdo ví kam tě ještě cesta zavede :) Do Dubaje bych setaky ráda podívala a pocítila trochu takový ten závan moderní budoucnost :D Ale umím si představit to vedro, jaké tam panuje. Takže pár dnů by mi asi bohatě stačilo :D

1. Díky moc :)
      Dubaj je úplně jiný svět, hodně zajímavé místo.
      Pár dní je ale akorát :D

4. Tak to musel být pěkný zážitek. Určitě je to jen na výlet, ale i tak horko těžko. Já potřebuju spíše hezkou přírodu než zastavěnou plochu. :D

1. Já mám taky ráda zeleň a té je tam těžký nedostatek :p

5. To musela být skvělá zkušenost, gratuluji k této příležitosti! :))

6. Zrovna Dubaj a obecně Arabský poloostrov neleží v mém žebříčku míst, která musím navštívit, na prvním místě. Rozhodně ne kvůli islámu! Ale ani Afrika mě v tomhle ohledu moc nelákká. Jsem spíš na mírný až subpolární pás. :D